Шкільне методичне обєднання вчителів суспільно - гуманітарних дисциплін

Якименко Юлія Данилівна

учитель української мови та літератури, керівник ШМО

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, старший учитель

Тема, над якою працює: Літературиний квест як форма самовдосконалення і самореалізації учителя і учня

 


 

Богодиста Світлана Павлівна

учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.

Тема, над якою працює: Використання інформаційних семінарів як засіб формування духовного світу школярів, їх моралі та загальної культури на уроках зарубіжної літератури

 

Козіна Ірина Олексіївна

учитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Тема, над якою працює: Ведення мовного портфоліо як засіб розвитку інноваційної особистості учня у співпраці з громадою та родиною

 

 

 

 

 

Устинова Ольга Анатоліївна

учитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії

Тема, над якою працює: Викладання англійської мови у початкових класах за допомогою ігрових технологій

 

 

 

 

 

 

 

Рева Ірина Анатоліївна

учитель історії та правознавства

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Тема, над якою працює: Використання проектної діяльності учнів з метою формування історичних компетентностей

 

 

 

Романенко Оксна Миколаївна

учитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Тема, над якою працює: Використання проектних технологій на уроках української мови та літератури

 

 

 

 

 

Таран Аліна Іванівна

учитель англійської мови та зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Тема, над якою працює: Формування світогляду учнів на основі духовних цінностей у процесі вивчення зарубіжної літератури

 

 

 

 

 

 

Кононенко Марина Володимирівна 

учитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії

Тема, над якою працює: Формування компетентностей особистості шляхом впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій на уроках української мови та літератури