Якщо ти байдужий до страждань інших,
ти не заслуговуєш називатися людиною
Сааді (персидський поет)
22 вересня 2020 року з учнями 6 класу був проведений просвітницько-профілактичний захід «Зупинемо булінг разом», з метою ознайомлення з поняттям «булінгу», його видами та формами прояву, розвитку навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування та формування знань з правил безпечної поведінки в мережі Інтернет, інформування учасників освітнього процесу про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування) та формування в шкільної молоді небайдужості до проблеми цього явища.
Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми відносно одне одного.
Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг (у перекладі з англійської – хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація). Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей. Виділяють 4 головні компоненти булінгу: агресивна і негативна поведінка; здійснюється регулярно; відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу; така поведінка є навмисною. На сьогодні, законом передбачена відповідальність за ситуації булінгу в школі.
Діти отримали цікаву та корисну інформацію про проблему сьогодення в учнівському середовищі, проаналізували поняття та види шкільного булінгу, виконали декілька повчальних вправ, переглянули навчальні відеоматеріали, обговорили шляхи виходу з ситуацій булінгу, ознайомилися з переліком служб, до яких можна звернутись за допомогою в таких ситуаціях.
Кожен повинен почувати себе захищеним. Треба поважати свої права, права іншого і вчитися співіснувати разом.
Бути гарною людиною – це добра звичка. І прищеплювати її треба змалечку.
Катерина Павленко, практичний психолог
|